zondag

Reflectie groei

Voor het vak Muzo ben ik in de 3 jaar wel al goed gegroeid. Vooral in het creatieve ben ik sterk gegroeid. Ik heb vele sites ontdekt waar ze leuke ideeën hebben. In het eerste jaar van de opleiding hebben we de fasen geleerd, maar deze waren toch niet al te duidelijk voor mij. Door middel van workshop te volgen en zelf workshops te geven, heb ik de fasen beter leren begrijpen en hou ik ze altijd in mijn achterhoofd. Bij elke muzische les gebruik ik nu de fasen!
Wat mijn grootste werkpunt is bij muzische lessen, is dat ik veel te veel wil doen en dat ik op voorhand goed moet nadenken over mijn organisatie. Tijdens mijn stage in het eerste leerjaar was de organisatie af en toe fout gelopen, maar de volgende les besteedde ik er wel extra aandacht aan. Dit blijft dus een werkpunt. De leerlingen in de sfeer van de les brengen kan ik zeer goed. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten