vrijdag

Welkom op mijn Muzo-blog!

Welkom op mijn Muzo-blog!

Ik ben Maayke Meersschaert, studente derde jaar Lager Onderwijs te Odisee in Sint-Niklaas. Ik loop dit jaar stage in de droomballon in Nieuwkerken. 


Hieronder stel ik mezelf even kort voor. 




Voor de module 'Muzische school' kregen we de opdracht om ons muzisch parcours bij te houden via deze blog. 

Muzo houdt niet alleen beeld in, maar ook drama, dans, beweging, media ... Ik hoop dat jullie met deze blog jullie eigen muzische kijk gaan verbreden. Je hoeft helemaal niet de beste tekenaar of een topdanseres zijn, maar je moet proberen je eigen grenzen te verleggen en breed te denken. 


                                                 Ik wens jullie veel leesplezier!

                                                 Let the 'muzische geest' begin!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten